BRA ATT VETA INFÖR DITT BESÖK PÅ BJÖRK
Hur bokar jag bord?
- All bokning sker via vår onlinebokning.
➡️ Klicka på LÄS MER på fliken under bokningsknappen för viktig information (lätt att missa).
- Man kan inte boka via Instagram, SMS eller Facebook-meddelanden – en bokning är giltig först när du fått en skriftlig bekräftelse från bokningssystemet.
Behöver man boka bord?
På kvällstid JA, på dagtid NEJ. Vi har minst 30 obokningsbara drop-in-platser + uteservering.
Hur avbokar jag?
Avbokning ska göras senast 09.00 samma dag (12 timmar innan).
Kan jag ringa om akuta frågor eller ändringar?
Ja, bästa telefontid är 10.00–11.00
📞 0730–281 341
Kan ni ta emot grupper, företag eller bröllop?
Ja! Kontakta oss för skräddarsydda paket:
📧 bjork@hemavan.nu
När har ni kvällsservering?
- Fredagar hela säsongen kl. 18.30
- Utökade datum under högsäsong
Vad kostar kvällsserveringen?
- 5 serveringar: 795 kr/person
- Barn: 300 kr/person
När släpps menyn?
Menyn publiceras på tisdagen samma vecka.
Ingår transport i kvällsserveringen?
Ja, transport tur/retur med pistmaskin från gondolens dalstation ingår i kvällsbokningen.
Ingår liftkort i bokningen?
Nej. Dagtid är det enklast att komma till restaurangen med skidor och för att åka i Hemavans skidbackar krävs ett liftkort, vilket inte ingår i din bordsbokning.
Var hittar jag menyn?
- På våra Instagram Stories
- Vi skickar gärna via mail eller MMS om du har specifika frågor
Har ni specialkost?
Ja, vi kan lösa det mesta – men vi uppskattar att få information om specialkost i förväg eftersom vi ligger på fjället.
Finns barnmeny?
Ja! Exempel:
Hamburgare – Toast – Souvas – Glass – Varm choklad m.m.
När är det mest folk under högsäsong?
12.30–14.00 är våra mest besökta tider.
När är bästa tiden för drop-in?